پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۶۱۰
شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی، در کانون فرهنگی تربیتی شهید فرجادی آموزش و پرورش دیلم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیر آموزش و پرورش دیلم بعد از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در محل کانون فرهنگی تربیتی «شهید فرجادی» دیلم اظهار داشت: اوقات فراغت دانش آموزان فرصت مناسبی برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان است.

حسین رمضانی یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها در فصل تابستان را برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان خود دانست و گفت: فصل تابستان فرصتی طلایی است تا دانش آموزان به علایق غیردرسی خود بپردازند و استعداد آنان در زمینه‌های غیردرسی بیشتر و بهتر شکوفا شود.

وی افزود: مدیریت زمان برای فرزندانمان بسیار دارای اهمیت است و استفاده مفید از زمان باعث افزایش انرژی، خلاقیت و احساس مفید بودن آنها می‌شود.

رمضانی تاکید کرد: باید در این فرصت گرانبها و با استفاده از ظرفیت مربیان مجرب در حوزه‌های مورد علاقه قشر کودک و نوجوان و با برنامه ریزی صحیح و دقیق، شرایطی را مهیا کنند که استعداد دانش آموزان نخست شناسایی، و سپس به مرحله شکوفایی برسد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: امسال و در همین راستا، کانون فرهنگی تربیتی شهید فرجادی در بیش از ۲۰ رشته هنری، علمی و آموزشی کلاس‌هایی با حضور مربیان مجرب شهرستان برگزار می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر