چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۱۹
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر گفت: با اتمام تعمیرهای صورت گرفته در پلاژ بانوان شهرداری واقع در مجتمع تفریحی ورزشی صدف، این مکان همزمان با عید غدیر خم بازگشایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، خدیجه گرشاسبی روز سه‌‍شنبه در حاشیه بازدید از پلاژ بانوان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بانوان به عنوان نیمی از اعضای جامعه دارای حق و حقوقی هستند که دسترسی و استفاده بهینه و مناسب از ظرفیت‌های فرهنگی تفریحی در شهر از جمله دریا مطالبه بحق آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: استفاده از دریا علاوه بر جنبه تفریحی، برای امور درمان و سلامت بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر تصریح کرد: پلاژ بانوان محلی امن و سالم برای استفاده از دریا برای بانوان بوشهری است که امیدوار با مدیریت شایسته استفاده مناسبی از این مکان صورت گیرد.

گرشاسبی ادامه داد: پلاژ بانوان واقع در مجموعه تفریحی و ورزشی صدف در بخش های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی، آب درمانی و شن درمانی، آموزش شنا و خدمات ماساژ، میزبانی اردوهای مدارس و دوچرخه سواری پذیرای بانوان خواهد شد.

وی یادآور شد: در مجتمع ورزشی صدف، سانس آفتاب گیری ۱۳ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه، سانس شنا از ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و روز تعطیلی آن نیز شنبه تعیین شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر