يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو هزار و 770 واحد مسکن مهر روز سه شنبه درآیینی با حضور قائم مقام وزیر راه شهرسازی دراستان بوشهر افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین افتتاح پروژه 141 واحدی مسکن مهر شهرستان دشتی افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی 180 میلیون ریال سهم آورده و 250 میلیون ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۲۴۷
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: دو هزار و 770 واحد مسکن مهر روز سه شنبه درآیینی با حضور قائم مقام وزیر راه شهرسازی دراستان بوشهر افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین افتتاح پروژه 141 واحدی مسکن مهر شهرستان دشتی افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی 180 میلیون ریال سهم آورده و 250 میلیون ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شده است.

\n\n

فرزاد رستمی با بیان این که نوع سازه این واحدهای مسکونی اسکلت فلزی پیچ مهره ای است بیان کرد: این واحدها درقالب 39 بلوک و هر واحد 85 متر مربع است که دارای امکانات کامل آب، برق، گاز، فاضلاب و سامانه خنک کننده است.

\n\n

وی یادآورشد: همزمان با افتتاح واحدهای مسکن مهر دشتی واحدهای دیگر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر به متقاضیان واگذار شد. 

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با بیان این که با افتتاح این واحدهای مسکن مهر، تاکنون افزون بر 15 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر تحویل شده است ادامه داد: تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر در دست ساخت در این استان تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر