شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره ایمنی وحفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کمک شناور ناجی 2 موتورلنج باری حادثه دیده در نزدیکی بندرعامری از غرق شدن در خلیج فارس نجات یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد افزود: درپی اعلام اضطرار مالک شناور حادثه دیده با پایگاه فرعی جستجو و نجات بندر عامری مبنی بر از کار افتادن موتور شناور و احتمال آبگرفتگی، هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی 2 به منطقه اعزام شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۹
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رییس اداره ایمنی وحفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کمک شناور ناجی 2 موتورلنج باری حادثه دیده در نزدیکی بندرعامری از غرق شدن در خلیج فارس نجات یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حسین طالب نژاد افزود: درپی اعلام اضطرار مالک شناور حادثه دیده با پایگاه فرعی جستجو و نجات بندر عامری مبنی بر از کار افتادن موتور شناور و احتمال آبگرفتگی، هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی 2 به منطقه اعزام شد.

\n\n

وی اضافه کرد: پس از رسیدن ناجی 2 به موقعیت و انجام اقدامات لازم، آبگرفتگی شناور بر طرف شد و هماهنگی برای اعزام یدک کش به منظور انتقال موتور لنج حادثه دیده صورت گرفت. 

\n\n

طالب نژاد ادامه داد: ناجی 2 تا رسیدن یدک کش در منطقه در کنار موتور لنج حادثه دیده به صورت آماده باش مستقر بود و همراه با شناور امداد رسان تا اسکله بندرعامری موتور لنج حادثه ددیه را اسکورت کرد. 

\n\n

بندر عامری از توابع شهرستان تنگستان در جنوب بوشهر بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر