جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۱۴۶
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مطالعات تحقیقاتی بیشتری بر روی تأثیر آلاینده‌های صنایع بزرگ در سطح استان بوشهر بر سلامت صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از علوم پزشکی بوشهر، اکرم فرهادی صبح چهارشنبه در نشست تخصصی هیئت اندیشه‌ورز سلامت با ستاد بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: آلاینده‌های صنایع بزرگ در سطح استان و شهرستان‌ها باعث تأثیر بر سلامت شده است.

وی تصریح کرد: بایستی از طریق الزامات قانونی که مرتبط با این موارد بحرانی است در سطح استانی و ملی وارد شد و مطالعات تحقیقاتی بیشتری که تأثیر این شرایط را بهتر نشان دهد و بر اساس نتایج آن‌ها بتوان اقدامات عملی و بسته‌های سیاستی خاصی را طراحی کرد، انجام شود.

نشست تخصصی هیئت اندیشه‌ورز سلامت با ستاد بحران استانداری با حضور اکرم فرهادی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ارفعی نیا عضو هیئت‌علمی و مدیر توسعه فناوری دانشگاه به نمایندگی از هیئت اندیشه‌ورز سلامت با مدیرکل بحران استانداری در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

در این جلسه سه محور اساسی اولویت سلامت و مرتبط با حوزه سلامت شامل ریز گردها و آلاینده‌های صنعتی و ارتباط آن با سلامت، آلایندگی آب و نحوه اقدام در حوزه سلامت روانی بعد از وقوع حوادث و بلایای طبیعی در استان اولویت‌بندی شد و اعضا حاضر در جلسه در مورد هرکدام از اولویت‌ها گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر