يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۷۶۸
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، گفت: رفع مشکلات مردم بوشکان با جدیت دنبال و پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری جمعه‌شب در جمع مردم بوشکان شهرستان دشتستان اظهار داشت: عاشورا رویارویی دو اردوگاه در مقابل هم بود که یک اردوگاه نمایشگاه زیبایی‌ها و دیگری نمایشگاه پلیدی‌ها بود.

وی یکی از جلوه‌های زندگی امام حسین علیه السلام را مردم‌داری عنوان کرد و افزود: توجه به خواست‌ها و مسائل مردم از مهمترین ویژگی‌های شخصیت امام حسین علیه السلام است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضرت امام حسین علیه السلام گره‌گشای مسائل و مشکلات مردم بود. اگر مسئولان ما هم به صورت جهادی به مردم خدمت کنند نمونه‌ای از الگوبرداری از این امام است.

وی روح قدرشناسی را از دیگر خصوصیات علی‌ابن‌الحسین عنوان کرد و ادامه داد: یکی از سیره‌های پیامبر اکرم نیز قدردانی و سپاسگزاری بود. مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و مسئولان باید قدردان آنها باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گذشت را از دیگر خصوصیات امام حسین علیه السلام عنوان کرد و گفت: امام حسین علیه السلام درس‌های بزرگی برای همه ما داشته است که از جمله آنها تواضع و فروتنی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح‌شده بیان کرد: برای بهبود وضعیت آب و راه و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و درمانی بخش بوشکان اقداماتی در دست اجرا است که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امید می‌رود مردم مثل گذشته ثابت قدم در مسیر انقلاب حرکت کنند. با حضور و مشارکت مردم می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر