جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از معدوم‌سازی بیش از 20 تن فرآورده پروتئینی توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی این استان در 5 ماه گذشته خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مرتضی بحرانی در خصوص نظارت‌های بهداشتی مستمر بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نظارت‌های بهداشتی با حساسیت خاصی در تمامی ایام سال در حال انجام است که البته این نظارت‌ها در ایام و اعیاد خاص نظیر عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر تشدید می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۰
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از معدوم‌سازی بیش از 20 تن فرآورده پروتئینی توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی این استان در 5 ماه گذشته خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مرتضی بحرانی در خصوص نظارت‌های بهداشتی مستمر بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نظارت‌های بهداشتی با حساسیت خاصی در تمامی ایام سال در حال انجام است که البته این نظارت‌ها در ایام و اعیاد خاص نظیر عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر تشدید می‌شود.

\n\n

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در خصوص نظارت‌های انجام‌شده طی 5 ماه گذشته تصریح کرد: طی 5 ماه گذشته بیش از 21 هزار بازدید بهداشتی از مراکز عرضه مواد پروتئینی انجام‌شده است که طی آن 163 مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع داده شد و 9 واحد متخلف نیز پلمب شدند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده طی 5 ماه گذشته بیش از 20 تن فرآورده پروتئینی مشکوک به غیرقابل‌ مصرف بودن توسط بازرسان ضبط و پس از انجام آزمایش‌های لازم در آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و محرز شدن فساد، فرآورده‌های مذکور معدوم‌سازی شدند.

\n\n

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در پایان تأکید کرد: مجموعه دامپزشکی استان بوشهر تمام تلاش خود را در جهت تأمین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم به کار خواهد گرفت و در این‌ بین آمادگی خود را برای دریافت نظرات و پیشنهاد‌های هم استانی‌های عزیز از طریق تلفن گویای 1512 و سامانه پیامکی 30002849 را اعلام می‌کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر