چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۶۱
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تعداد ۲۱ واحد صنعتی با مجموع سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال آماده افتتاح و بهره برداری رسمی در استان است.

به گزارش فکرشهر، مهدی صفوی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت این تعداد واحد صنعتی در زمینه ساخت و تعمیر انواع کشتی صیادی، خدماتی و تدارکاتی، تولید دستکش نخی روکش دار، فیلم تک لایه پلی اتیلن و بسته بندی خشکبار و غلات آماده افتتاح و بهره برداری است .

وی افزود: از دیگر طرح‌هایی قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت استان بوشهر می توان به محصولات و فرآوردهای آرایشی و بهداشتی، تولید فیلتر هوای خودرو و ساخت لامپ ال ای دی اشاره کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: ره‌آورد اجرای این طرح‌ها، ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۷۰ نفر در سطح استان است.

صفوی عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۱۹ میلیارد ریال و اشتغال ۴۲۲ نفر در استان صادر شده که از نظر تعداد ۱۸ درصد، سرمایه‌گذاری ۸۰ درصد و اشتغال ۱۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر