چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۷۹
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، میزان همراهی و مشارکت خیرین بوشهری در طرح اکرام ایتام و محسنین در این استان، ۲۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش فکرشهر، عباس روشن روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۹۱۰ یتیم و ۶ هزار فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر هستند که نوزده هزار و ۶۰۰ حامی فعال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از آنها حمایت مالی می‌کنند.

وی افزود: سرانه دریافتی سه ماهانه ایتام از پنج تا هشت میلیون ریال و فرزندان محسنین که افراد بدسرپرست را شامل می‌شوند یک تا سه میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: بیشتر خیرین به سمت حمایت فرزندان یتیم می‌روند که کار شایسته‌ای است اما انتظار می‌رود که با توجه به پایین‌بودن سرانه فرزندان محسنین، در این زمینه حمایت بیشتری انجام شود.

روشن ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم امسال تا کنون ۴۰۰ حامی جدید در استان بوشهر ثبت نام و به پویش به "عشق حسین (ع)" برای حمایت از یک یتیم پیوسته اند.

وی با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت ماهیانه حداقل سی هزار تومان متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: خیران و حامیان نیک اندیش می توانند با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir و یا مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان با این طرح همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر