پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۴۴۵۹۳
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: تبلیغات قبل از موعد ممنوع است اما آن عزیزانی که حجت بر آنها کامل است و از ناحیه تحتانی قلب شان احساس تکلیف کرده اند، برای نشان دادن احساسشان روزانه اقداماتی را انجام می‌دهند تا هم شناسایی نشوند و هم از شلاق های رد صلاحیت در امان باشند!

یکی از اعمال سفارش شده ای که از اوایل تاکنون مورد توجه بوده، رفتن به مراسم ختم است. جالب است به عرض برسانم که شاید خنده تان بگیرد اما می‌شود از این مراسم به عنوان تنها حرکتی نام برد که بدون این که هزینه ای به دولت و مردم بار شود، انجام می‌گیرد. بقیه کارها همه از جیب مردم است و از این حیث مراسم ختم بار مالی برای مردم ندارد.

نکته جالب‌تر ماجرا اینجاست که تیم تشریفات کاندیدا با بررسی های همه جانبه به محض این که یکی از افراد حوزه انتخابیه به رحمت ایزدی پیوست، نام مبارک ایشان را در رسید کهنه ای که احساس می‌شود برای 10 سال پیش است، یادداشت می‌کند تا مبادا در این عمل خداپسندانه که همانا رفتن به مراسم ختم است، از رقیب شکست بخورند.

در کل، بدین صورت است که هنگام رفتن به مراسم ختم، حداقل 10 نفر مزین به کت و شلوار (بدون تفکیک ماه‌های سال) کاندیدا را درب بزرگ مسجد مشایعت می‌کنند. هنگام ورود به شبستان مسجد، آرایش جنگی به هم می‌خورد و همراهان به شکل بادیگارد، کاندیدای مادر مرده را حفاظت می‌کند. هنگام ورود چندین نفر از همراهان با صدای بلند تاکید می‌کنند آقای دکتر یا مهندس تشریف بیاورید اینجا و اونجا و... .

نکته اینجاست که تیم تشریفات اصلا حواسش به بوی جوراب کاندیدا نیست؛ همین.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر