پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۸۵۳
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: دولت سیزدهم دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های مختلف داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: ما مدیون شهدای گرانقدر هستیم که مسیر زیارت کربلا اربعین را برای ما هموار کردند و جا دارد هر کدام از ما به نیابت از یک شهید به زیارت اربعین مشرف شویم.

وی با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: دولت شهید رجایی در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم اضافه کرد: رشد اقتصادی مثبت چهار درصدی، توسعه بخش صنعت، جهش صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور، کاهش نرخ تورم، انجام پرژوه‌های مهم آبرسانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی، کاهش نرخ رشد نقدینگی، کنترل کرونا و… بخشی از این دستاوردها است.

مصلح با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرماندهان سپاه بیان کرد: ایشان در مورد روش صحیح انتقاد از مسئولان می‌فرمایند که نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما بیان انتقاد همراه با اعتماد به مسئولان باشد چرا که مسئولان با شوق، توانمندی، توکل به خدا و با همه توان در حال کار هستند.

وی افزود: راه پیموده شده تا به امروز را اگر با قوت دنبال کنیم، پیروزی بر دشمن قطعی است. در پرتو وحدت ملی، مشارکت دادن مردم، کمک به مردم بخصوص طبقات ضعیف، کار شبانه‌روزی و جهادی مسئولان و ادامه حرکت، امید و شوق به تحقق اهداف انقلاب شکست دشمن و پیروزی ملت قطعی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر