پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۹۰۸
شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: همزمان با سومین روز از هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش‌از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در گناوه به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در سومین روز از هفته دولت طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در شهرستان گناوه با حضور استاندار بوشهر وارد مدار بهره‌برداری و اجرا شد.
 
استاندار بوشهر در آیین افتتاح این طرح‌ها با تبریک هفته دولت، توجه ویژه به مطالبات مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مطالبات و درخواست‌های مردم شده است که طرح‌های اشتغال‌زایی و تأمین مسکن در اولویت قرار دارد.
 
احمد محمدی‌زاده با اشاره به افتتاح و آغاز طرح‌های عمرانی و اقتصادی در گناوه، افزود: در هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری شش هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی می‌شود.
 
وی از افتتاح ۵۷ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در گناوه خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۶ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح شد.
 
استاندار بوشهر همچنین با اشاره به افتتاح ۵۱ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار ۵۱۱ میلیارد تومان در گناوه، ادامه داد: در مجموع ۲۴ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در شهرستان گناوه آغاز شده است.
 
وی از واگذاری ۴۷۶ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان ساخت مسکن در گناوه خبر داد و اضافه کرد: این زمین‌های مسکونی برای ساخت یک‌هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است.
 
محمدی‌زاده همچنین از افتتاح واحد تولیدی خوراک آماده واحد‌های مرغداری در گناوه خبر داد و گفت: این مرکز تولیدی به ظرفیت تولید ۴۰ تن در یک شیفت با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر