شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم از دستگيري سارقین موتورسیکلت در سطح شهرستان جم طی چند روز گذشته خبر دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عباس فقیه در گفتگو با آینه جم، با اشاره به دستگيري شش نفر از سارقین که مرتکب چهار فقره سرقت موتورسیکلت های شهروندان جمي طی شش ماه گذشته شده بودند، اضافه نمودند که در سه مورد از سرقت ها سارقین پس از سرقت موتورسیکلت های مسروقه را اوراقي و قطعه قطعه نموده و به افراد دیگر از جمله ضايعاتي ها فروخته بودند.
کد خبر: ۱۴۷۱۰
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم از دستگيري سارقین موتورسیکلت در سطح شهرستان جم طی چند روز گذشته خبر دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عباس فقیه در گفتگو با آینه جم، با اشاره به دستگيري شش نفر از سارقین که مرتکب چهار فقره سرقت موتورسیکلت های شهروندان جمي طی شش ماه گذشته شده بودند، اضافه نمودند که در سه مورد از سرقت ها سارقین پس از سرقت موتورسیکلت های مسروقه را اوراقي و قطعه قطعه نموده و به افراد دیگر از جمله ضايعاتي ها فروخته بودند.

\n\n

وی اضافه کرد: دو فقره از این سرقت ها در حدود بیست روز پیش اتفاق افتاده بود که با تلاش مأمورین پرتلاش پلیس آگاهی جم در کمترین زمان ممکن نسبت به کشف موتورسیکلت های مسروقه و شناسایی و جلب سارقین اقدام گردید و همه سارقین با توجه به عدم تودیع وثیقه روانه زندان بوشهر گردیدند.
\nحجت الاسلام فقیه با اشاره به این نکته که پنج نفر از این سارقین در سنین بین پانزده تا بیست سال قرار داشته اند بر نظارت مستمر خانواده‌ها بر فرزندان خود تاکید کرد.

\n\n

دادستان جم در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی با متجاوزین به اموال مردم مسامحه نخواهد داشت و با شدت و قاطعيت با کساني که قصد تعرض به اموال شهروندان را خواهند داشت برخورد خواهد نمود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر