يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در هفته نخست از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنج شنبه شب دریانوردان پارس جنوبی مهمان خود تیم شهرداری تبریز را شکست داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در زمین فوتبال ساحلی بوشهر با نتیجه 4 بر 3 شهرداری تبریز را بدرقه کرد.\n\nامیرحسین اکبری دو گل ، محمد حاجی پور و حمیدرضا میهن دوست هر کدام یک گل برای دریانوردان به ثمر رساندند.\n\nمحمد مرادی دو گل و محمود علیجانی نیز یک گل برای تیم مهمان به ثمر رساندند.
کد خبر: ۱۴۷۷۲
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: در هفته نخست از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنج شنبه شب دریانوردان پارس جنوبی مهمان خود تیم شهرداری تبریز را شکست داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در زمین فوتبال ساحلی بوشهر با نتیجه 4 بر 3 شهرداری تبریز را بدرقه کرد.

\n\n

امیرحسین اکبری دو گل ، محمد حاجی پور و حمیدرضا میهن دوست هر کدام یک گل برای دریانوردان به ثمر رساندند.

\n\n

محمد مرادی دو گل و محمود علیجانی نیز یک گل برای تیم مهمان به ثمر رساندند.

\n\n

قضاوت این دیدار را ابراهیم اکبرپور به همراه کمک های خود امیر فالحی، فرید قنواتی و جمشید حقیقت جو به ثمر رساندند. 

\n\n

دریانوردان پارس جنوبی پس از استراحت در هفته دوم در هفته سوم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مهمان خزر رودسر است و شهرداری تبریز نیز در هفته دوم در خانه پذیرای خزر رودسر خواهد بود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور پنج تیم بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و باتوجه به حضور پنج تیم در این مرحله هر هفته یک تیم به قید قرعه با استراحت مواجه می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر