جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش پیاده روی خانوادگی غدیر روزجمعه با حضور اقشار مختلف مردم در شهربردستان استان بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این برنامه که با همت شهرداری،رشورای اسلامی شهر و حوزه مقاومت ثارالله شهربردستان برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر دو کیلومتری گلزارشهدا تا محل نمایش واقعه غدیر را به همراه خانواده طی کردند.\n\nاین همایش که به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد، با شعارهایی در وصف مولای متقیان علی(ع) برای شرکت کنندگان همراه بود.\n\n
کد خبر: ۱۵۲۶۷
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: همایش پیاده روی خانوادگی غدیر روزجمعه با حضور اقشار مختلف مردم در شهربردستان استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این برنامه که با همت شهرداری،رشورای اسلامی شهر و حوزه مقاومت ثارالله شهربردستان برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر دو کیلومتری گلزارشهدا تا محل نمایش واقعه غدیر را به همراه خانواده طی کردند.

\n\n

این همایش که به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد، با شعارهایی در وصف مولای متقیان علی(ع) برای شرکت کنندگان همراه بود.

\n\n

\n\n

فرمانداردیر درحاشیه این برنامه به ایرنا گفت: غدیر ادامه امامت انبیا است و این مساله آن قدر مهم بود که به منزله اتمام نعمت و اکمال دین نام گرفت.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، حمزه اعتماد افزود: غدیر، فقط یک واقعه تاریخی نیست بلکه اعتقاد ماست و تائیدی بر مساله ولایت از امام علی(ع) تا امام زمان(عج) و ولایت فقیه در زمان غیبت آن خورشید فروزان است.

\n\n

شهرداربردستان گفت: این همایش با حضور عموم مردم و خانواده ها از گلزارشهدا تا محل نمایش واقعه غدیر به مسافت دوکیلومتر در شهر بردستان برگزار شد.

\n\n

ارسلان حصیری افزود: در پایان به 40 نفر از شرکت کنندگان در مجموع 40میلیون ریال اهدا شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر