جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی آیین نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی و قرائت پیام مهر پلیس به صورت نمادین در آموزشگاه شهید نواب صفوی شهر برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این مراسم که با حضور فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان همراه بود این زنگ با پیام "پیشرفت در گرو رعایت نظم و انضباط اجتماعی" نواخته شد.\n\nفرماندار دشتستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به نقش دانش آموزان و دانشجویان در نهادینه کردن انضباط اجتماعی پرداخت و از همکاری دانش آموزان و همیاران پلیس تشکر نمود .
کد خبر: ۱۵۴۸۰
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی آیین نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی و قرائت پیام مهر پلیس به صورت نمادین در آموزشگاه شهید نواب صفوی شهر برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که با حضور فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان همراه بود این زنگ با پیام "پیشرفت در گرو رعایت نظم و انضباط اجتماعی" نواخته شد.

\n\n

فرماندار دشتستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به نقش دانش آموزان و دانشجویان در نهادینه کردن انضباط اجتماعی پرداخت و از همکاری دانش آموزان و همیاران پلیس تشکر نمود .

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع با تاکید بر لزوم آموزش اصول اولیه انضباط اجتماعی و حقوق شهروندی در سنین پایین و مدارس ،گفت: توسعه و پیشرفت همه جوامع در گروه نظم وامنیت است .

\n\n

سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در این مراسم گفت: مشارکت همه گروه‌های جامعه در برقراری نظم و امنیت لازم است و دانش آموزان نیز به عنوان قشر پویا و فعال سهم بسزایی در این راستا دارند .

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر