چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول روابط عمومی اداره آموزش وپرورش گناوه گفت: با تلاش و پیگیری های این مدیریت، 14 مدرسه در روستاهای این شهرستان به کتابخانه مجهز شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی فخری افزود: این کتابخانه ها که ازسوی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خریداری شده بود پس از تحویل بلافاصله توزیع و نصب آن در مدارس هدف آغاز شد.\nوی گفت: باتوجه به اینکه بسیاری از مدارس روستایی شهرستان کتابخانه ندارند، این اقدام نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و ترویج کتابخوانی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۹۹۴
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: مسئول روابط عمومی اداره آموزش وپرورش گناوه گفت: با تلاش و پیگیری های این مدیریت، 14 مدرسه در روستاهای این شهرستان به کتابخانه مجهز شدند.
\n
\nبه گزارش فکرشهر، علی فخری افزود: این کتابخانه ها که ازسوی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خریداری شده بود پس از تحویل بلافاصله توزیع و نصب آن در مدارس هدف آغاز شد.
\nوی گفت: باتوجه به اینکه بسیاری از مدارس روستایی شهرستان کتابخانه ندارند، این اقدام نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و ترویج کتابخوانی خواهد داشت.
\nبه نوشته ایرنا، مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش گناوه بیان کرد: با نصب این کتابخانه ها در مدارس هدف، تعداد زیادی کتاب نیز به آنان اهدا شد.
\nبیش از 17 هزار دانش آموز در شهرستان 92 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغول هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر