جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پنج نفر سارقی که با ضربات چاقو باعث مرگ یک تبعه افغان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۶۱۵۱
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پنج نفر سارقی که با ضربات چاقو باعث مرگ یک تبعه افغان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش جرایم در استان، اظهار داشت: در کنار اقدامات پیشگیرانه، نیروی انتظامی در کشفیات جرایم نیز عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.

\n\n

وی با اشاره به دستگیری قاتل جوان افغانی بیان کرد: گزارشی در روز ۱۳ مهرماه امسال مبنی بر چاقو خوردگی فردی تبعه افغانستان در شهر آبپخش به پلیس رسید که این فرد بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان فوت کرد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد که مقتول به همراه تعداد دیگری از هموطنانش در منزل استیجاری در شهر آبپخش سکونت داشته که پس از درگیری با افرادی ناشناس بر اثر ضربات چاقو فوت کرده است.

\n\n

وی ادامه داد: پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی پنج نفر سارق و مهاجم ناشناس را شناسایی و بامداد امروز در یک عملیات منسجم هر پنج نفر دستگیر شدند.

\n\n

عباس‌زاده بیان کرد: یکی از دستگیرشدگان به هویت « د » ضمن اعتراف به قتل فرد افغان، به پلیس گفت: این متهم، سرقت را عامل ورود به منزل افاغنه و درگیری با آن ها عنوان کرده است.

\n\n

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کشف قتل‌ها در استان، افزود: همه قتل‌های شهرستان دشتستان از ابتدای سال ۹۲ تاکنون کشف و قاتلین آن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر