دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: 13 آبان اوج کینه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نسبت به ملت ایران را نشان می دهد...
کد خبر: ۱۶۲۷۰
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: 13 آبان اوج کینه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نسبت به ملت ایران را نشان می دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در راهپیمایی گرامیداشت روز 13 آبان در برازجان افزود: آمریکا پشت همه توطئه ها و دسیسه ها علیه انقلاب اسلامی بوده و در تمام دوارن انقلاب درحمایت از رژیم پهلوی نیز نقش اساسی داشته است.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملت ما بود و در این روز ملت ایران عزت، اقتدار و شکوه خود را به نمایش گذاشت و هیمنه آمریکا را درهم شکست.

\n\n

مصلح به نقش جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان این مرزوبوم در خلق حماسه ها در تمام دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته اند.

\n\n

وی افزود: نثار 36 هزار دانش آموز شهید در هشت سال دفاع مقدس خود گویای فداکاری ها و جان نثاری های جوانان این مملکت در دفاع از ارزشها و انقلاب اسلامی است.

\n\n

امام جمعه برازجان بیان کرذ: دشمنی استکبار با ملت مسلمان ایران ذاتی است و این دشمنی استمرار دارد و پایان پذیر نیست طوری که پیوسته مستکبران، طاغوت ها و آمریکا و صهیونیست در ستیز با انقلاب اسلامی هستند.

\n\n

وی گفت: در ارتباط دیپلماتیک نیز نباید از خوی سلطه گیری استکبار غقلت کرد و بدانیم که اینها دشمن و غیرقابل اعتماد هستند.

\n\n

مصلح بیان کرد: آمریکا شیطان بزرگ، ام الفساد است و امکان ندارد ما با آمریکا سر سازش داشته باشیم.

\n\n

در این آیین که با حضور دانش آموزان، فرماندار و جمعی از مسئولان دشتستانی برگزار شد شرکت کنندگان با سرداردن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست روز 13 آبان را گرامی داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر