جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور معاون سیاسی استانداری بوشهر بزرگترین زمین چمن مصنوعی ورزشی دشتستان پس از 15 سال انتظار ورزشکاران در ورزشگاه شهر تنگ ارم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۶۳۳۰
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: با حضور معاون سیاسی استانداری بوشهر بزرگترین زمین چمن مصنوعی ورزشی دشتستان پس از 15 سال انتظار ورزشکاران در ورزشگاه شهر تنگ ارم به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر روز جمعه دراین آئین گفت: ارتقای کمی وکیفی در افزایش سرانه ورزشی در استان از برنامه ها ی مهمی است که زمین چمن مصنوعی شهر تنگ ارم نمونه ای از این طرح هاست. 
\nفتح الله حقیقی افزود: پارسال احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای بالای یکهزار نفرجمعیت در استان بوشهر اجرایی شد و امسال نیز شاهد افتتاح و بهره برداری 75 زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت خواهیم بود. 

\n\n


\nوی تصریح کرد: در استان بوشهر چندین طرح ورزشی در حال احداث و تکمیل است که ورزشگاه 15 هزار نفری شهر بوشهر از جمله این طرح هاست.
\nاین مقام مسئول اضافه کرد: این طرح با وجود آنکه چندین سال معطل مانده بود اجرایی شده امیدواریم امسال به بهره برداری برسد. 
\nحقیقی همچنان از دیگر طرح های مهم ورزشی را اجرای طرح استخر شنای کوثر در شهر بوشهر ذکر کرد. 
\nمدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز درگفت و گو با ایرنا، گفت: 15 سال است که زیرسازی اولیه زمین ورزشی تنها استادیوم ورزشی شهر تنگ ارم برای احداث چمن مصنوعی طبیعی انجام شده بود که به دلیل خشکسالی در منطقه امکان این امر نبود. 
\nاحمد بهروزیان فرد افزود:برای رفع این موضوع با دستور استاندار بوشهر کار احداث چمن مصنوعی در این زمین ورزشی در دستور کار قرار گرفت . 

\n\n


\nوی یادآورشد: این زمین ورزشی تنگ ارم هشتمین زمین چمن مصنوعی ورزشی بزرگ استان بوشهر است که امروز به بهره برداری رسید و دو زمین چمن مصنوعی بزرگ دیگر نیز آماده بهره برداری است و چهار زمین دیگر نیز در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال شاهد تکمیل آنها باشیم. 
\nبه نوشته ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: زمین چمن مصنوعی شهر تنگ ارم در مساحتی به طول هشت هزارو 250 مترمربع با الیاف ترکیبی چمن پلیمر مخصوص از پلی اتیلن مقاوم شده و با ضخامت الیاف 100 میکرون همراه با نیمکت و دروازه احداث شده است. 
\nبهزوزیان فرد گفت:برای احداث این طرح ورزشی هشت میلیاردو 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر