جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از اواخر آذرماه امسال با حضور ناشران مطرح کشوری برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از خلیج فارس، حمیده ماحوزی با بیان اینکه برای هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده اظهار داشت: در این هفته جشن بزرگ کتاب در ساحل بوشهر برگزار می‌شود و بیش ازیک‌هزار جلد کتاب به مردم اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۳۳۹
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از اواخر آذرماه امسال با حضور ناشران مطرح کشوری برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از خلیج فارس، حمیده ماحوزی با بیان اینکه برای هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده اظهار داشت: در این هفته جشن بزرگ کتاب در ساحل بوشهر برگزار می‌شود و بیش ازیک‌هزار جلد کتاب به مردم اهدا می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های هفته کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و با همکاری برخی سازمان ها و نهادها اجرا می‌شود عنوان کرد: در اجرای برنامه‌های هفته کتاب تلاش می‌‎شود از مشارکت اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها بیشتر استفاده شود.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها دارای ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند، بیان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های ویژه‌ای در این دو نهاد علمی برگزار می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری طرح میلاد با کتاب در بوشهر گفت: این طرح که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود به مادرانی که در زایشگاه‌‎ها هستند دو جلد کتاب به مادران و نوزادان آنها اهدا می‌شود.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به طرح کتاب آزادی در زندان‌ها بیان کرد: در اجرای این طرح به زندانیان یک جلد کتاب اهدا می‌شود که با مطالعه آن نقش مهمی در بهبود وضعیت اخلاقی آنها در زمان بازگشت به جامعه دارد.

\n\n

ماحوزی راه‌اندازی ایستگاه مطالعه و نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در استان بوشهر دانست و افزود: قصه گویی کودکان، نقد و بررسی کتاب در دانشگاه آزاد بوشهرو مسابقه نقاشی با موضوع کتاب از دیگر برنامه‌های این هفته است.

\n\n

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در استان بوشهر گفت: در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از اواخر آذرماه امسال با حضور  ناشران مطرح کشوری برگزار می‌شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر