دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: حادثه رانندگی در محور گناوه - دیلم، بین دو دستگاه پژو 405، 5 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت...
کد خبر: ۱۶۳۵۵
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: حادثه رانندگی در محور گناوه - دیلم، بین دو دستگاه پژو 405، 5 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

\n\n

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با فکرشهر گفت: صبح امروز شنبه، 16 آبان ماه و در ساعت 7:31 دقیقه دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

\n\n

سید مجید حسینی ادامه داد: این تصادف در 15 کیلومتری محور دیلم از سمت گناوه اتفاق افتاد که در پی آن 5 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه دو آمبولانس از اورژانس و یک دستگاه آمبولانس حلال احمر به محل حادثه اعزام شدند ولی متاسفانه 5 تن از سرنشینان که یک نفر از یک خودرو و 4 نفر دیگر از خودروی دیگر و شامل 2 آقا و 3 خانم بودند جان خود را در محل حادثه از دست دادند.

\n\n

حسینی افزود: مصدوم حادثه نیز که دختر بچه ای سه ساله است توسط پایگاه حصار به بیمارستان بقیه اله دیلم اعزام گردید و حال او خوب و رضایت بخش است.

\n\n

شنیده ها حاکی از آن است که  یکی از فوت شدگان قاید اسلامی نسب، فرماندار اسبق دیلم در دولت اصلاحات و همان چهره معروف انقلابی است که در روز فرار شاه از ایران، در 26 دی‌ماه 57، روزنامه اطلاعات را روی سر خود گذاشته بود است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جاده گناوه به دیلم از نقاط پرتردد شمال بوشهر است که  این استان را به استان خوزستان متصل می‌کند و به دلیل عرض کم در طول سال حوادث مرگباری در این نقطه رخ می دهد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر