يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدرسه خیر ساز شش کلاسه روستای سمل جنوبی تنگستان استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی به بهره برداری رسید.\nبه گزارش فکرشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر دراین آیین اظهارکرد: خیرین این موضوع را دریافته اند که برای رسیدن به مقام قرب الهی و پرهیزگاری باید از آن چیزی که دوست داشتنی است در راه خدا و خدمت به خلق انفاق کنند.\nسعید زرین فر افزود: در هر کاری مشارکت مردمی زمینه ساز موفقیت و پیشرفت است و بانیان خیر که در ساخت و احداث مراکز عام المنفعه مانند مدرسه همت می کنند باید تشویق و ترغیب شوند.
کد خبر: ۱۶۴۱۷
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مدرسه خیر ساز شش کلاسه روستای سمل جنوبی تنگستان استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی به بهره برداری رسید.
\nبه گزارش فکرشهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر دراین آیین اظهارکرد: خیرین این موضوع را دریافته اند که برای رسیدن به مقام قرب الهی و پرهیزگاری باید از آن چیزی که دوست داشتنی است در راه خدا و خدمت به خلق انفاق کنند.
\nسعید زرین فر افزود: در هر کاری مشارکت مردمی زمینه ساز موفقیت و پیشرفت است و بانیان خیر که در ساخت و احداث مراکز عام المنفعه مانند مدرسه همت می کنند باید تشویق و ترغیب شوند.
\nوی اضافه کرد: مسئولان باید اراده این افراد را ارج گذاشته و نه تنها از مشارکت آنها برای ساخت و تجهیز بلکه دراداره امور مدرسه نیز از ایده های آنها استفاده کنند.
\nزرین فر بیان کرد: همچنین هم خیرین و هم مسئولان باید در حفظ و نگهداری ابنیه های احداث شده تلاش کنند.
\nمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه شش کلاسه با 415متر زیربنا، یکهزارو 200متر محوطه سازی، 126متر دیوارکشی،100متر سرایداری و 130مترنمازخانه و مسجد با اعتبار 13میلیارد ریال احداث شد.
\nاحمد مرادی بیان کرد: این مدرسه توسط دکتر شاهرودی به نام پدر مرحومش محمدمهدی شاهرودی به جای مدرسه تخریبی که تنها مدرسه این روستا بود احداث شده است.
\nفرماندار تنگستان گفت: 130 مدرسه تخریبی در شهرستان تنگستان شناسایی شده و 9 واحد آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و خیرین در دستور کار بازسازی قرار گرفت.
\nغلامرضا ترک زاده افزود: از اعتبارات تملک دارایی سال گذشته 50میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و 40میلیارد ریال نیز توسط خیرین جمع آوری شد.
\nمدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهردرگفت وگو با ایرنا بیان کرد: از ابتدای تاسیس مجمع خیرین استان بوشهر در سال 1382 تاکنون 440 مدرسه خیرساز در این استان ساخته شده است.
\nعبدالرحمن پرتویی افزود: از این تعداد 28 مدرسه خیرساز در سال 94 تحویل آموزش و پرورش استان بوشهرشده است.
\nوی با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم در امر مدرسه سازی و ایجاد فضاهای آموزشی گفت: 20 مدرسه خیرساز دیگرنیز در استان بوشهر در دست ساخت و تکمیل است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر