جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: علی جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن عده از مطبوعات در نمایشگاه امسال گفت:    ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.
کد خبر: ۱۶۴۸۰
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: علی جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن عده از مطبوعات در نمایشگاه امسال گفت:    ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

\n\n

وی افزود: از 25 خواننده ممنوع الکار خبری ندارم و این خبر را تکذیب می کنم در خصوص موسیقی پاپ ما با این سبک مشکلی نداریم و برخی از گروه ها هستند که در خارج از کشور موسیقی مبتذل اجرا کرده اند و در داخل نیز رعایت نمی کنند.
\n 
\nوی در خصوص برداشته شدن تحریم ها تصریح کرد:مردم فکر نکنند اگر تحریم ها برداشته شود همه مسائل حل می شوند مردم توقعات واقعی داشته باشند.
\n 
\nعلی جنتی یا بیان اینکه ممنوع الکار نداریم؛ گفت: ما در رسانه ها فردی را تحت عنوان ممنوع القلم نداریم.

\n\n

وی با توصیه به رسانه ها مبنی بر تحریف نکردن اصل خبر گفت: اکثر نشریه ها و رسانه ها تلاش می کنند این امر را درک کنندو  در مسیر درست حرکت کنند اما گاهی اشتباهاتی دیده می شود که ما را مجبور می کنددر هیات نظارت بر مطبوعات تذکرات کتبی و شفاهی دهیم.

\n\n

جتنی در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد اینکه صحبتهای دیروز رییس جمهور خطاب به چه کسانی یا چه رسانه هایی بود خاطرنشان کرد: رییس جمهور صحبتهایشان کاملا شفاف  روشنو بر اساس سیاست تدبیر و امید بود و نیازی به روشن گری از سوی بنده نیست. 

\n\n

 

\n\n

منبع: انتخاب

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر