يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس فتای استان خبر داد:
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل نشر اکاذیب توسط یک سایت خبری که در فضای مجازی اقدام به اهانت نسبت به یکی از مدیران ادارات در سایت‌های خبری کرده بود، توسط این پلیس خبر داد...
کد خبر: ۱۶۸۶۱
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی عامل نشر اکاذیب توسط یک سایت خبری که در فضای مجازی اقدام به اهانت نسبت به یکی از مدیران ادارات در سایت‌های خبری کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، داریوش پور‌سعید اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک سایت اقدام به اهانت به یکی از مدیران ادارات کرده و موجب هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی علیه وی شده است، با توجه به ماهیت موضوع پرونده در اداره مبارزه با جرائم سایبری این پلیس تشکیل و اقدامات لازم آغاز شد.

\n\n

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، رد پای سایتی به هویت معلوم شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مدیر سایت به این پلیس انتقال داده شد.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی پلیس فتای استان بوشهر، این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در اظهارات خود به انتشار مطلب ذکرشده اعتراف و عنوان کرد: هدف از انتشار این مطالب، صرفاً اطلاع‌رسانی و بهبود وضعیت موجود بوده و به‌هیچ‌عنوان قصد بی‌احترامی یا تخریب فرد یا افرادی را نداشته‌ام و حاضر به حذف مطلب مورد ادعای شاکی از سایت و عذرخواهی از نامبرده هستم.

\n\n

پورسعید اظهار داشت: مدیر سایت شناسایی‌شده، به همراه پرونده متشکله، جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: برابر مواد 16 و 17 و 18 قانون جرائم رایانه‌ای هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق اینترنت و سایر فضاهای مجازی جرم تلقی شده که شهروندان باید هنگام فعالیت در فضای سایبری هوشمندانه عمل کنند و همچنین کاربران و مدیران سایت‌های خبری نیز از درج اخبار و تبلیغات تأیید نشده و غیر معتبر پرهیزکرده و کمیت را فدای کیفیت و سلامت اخبار و مطالب نکنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر