جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: زمین خواری به انحاء مختلف در شهر برازجان ادامه دارد و در جدیدترین خبر ورزشی ـ زمین خواری که به فکرشهر رسیده، قطعه زمینی به مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع واقع در...
کد خبر: ۱۶۹۲۷
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸

فکرشهر: زمین خواری به انحاء مختلف در شهر برازجان ادامه دارد و در جدیدترین خبر ورزشی ـ زمین خواری که به فکرشهر رسیده، قطعه زمینی به مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع واقع در بلوار امام خامنه ای، فاز یک شهرک امام خمینی (ره)، که قرار بوده به مجموعه ی ورزشی و سالن و استخر تبدیل شود، بعد از سال ها، تسطیح شده و در قالب قطعات 200 تا 300 متر مربعی برای امورات مسکونی به فروش می رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این اقدام فرد یا افرادی که قرار بوده مکان ورزشی را احداث کنند، باعث اعتراض ساکنین محل شده و آنان با ارسال نامه های مختلف به مسئولین و ارگان های مختلف، به این امر اعتراض کرده اند.

\n\n

\n\n

این شهروندان برازجانی که البته ترجیح می دادند نامشان محفوظ باشد، نسخه ای از تمام نامه ها و مدارک و اسناد زمین و منزلشان را به فکرشهر نیز ارسال کرده اند و می گویند که طبق این اسناد، زمین مزبور در طرح تفصیلی شهر برازجان نیز به عنوان مکانی با کاربری عمومی و برای سالن ورزشی چندمنظوره و فضای سبز بوده که دارد توسط برخی سودجویان به فروش می رسد.

\n\n

به گزارش میدانی خبرنگار ما از محل مذکور، با این که از نخستین نامه ی ارسالی اهالی، بیش از یک سال می گذرد، ولی فروش زمین ها ادامه دارد.

\n\n

در همین راستا رییس اداره ی ورزش و جوانان دشتستان پیرامون همین موضوع به فکرشهر گفت: اولین اقدامی که بعد از آمدنم انجام دادم پیرامون زمینی که مد نظر شماست انجام دادم و آن هم نامه نگاری درباره ی آن زمین بود.

\n\n

نادر آزاده توضیح داد: شخصی آمده و زمین را گرفته که استخر و سالن ورزشی بسازد و موافقت اصولی را گرفته و بعد از مدت ها کار را شروع نکرده و موافقت اصولی را تمدید کرده و باز هم کار نکرده و حالا هم دارد زمین ها را می فروشد و من هم سه دفعه تاکنون در این باره نامه نوشته ام.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: به شهرداری نامه نوشته ام که جلوی کارش را بگیرد چرا که موافقت اصولی اش از طرف ما باطل است؛ به راه و شهرسازی و به فرمانداری هم نامه نوشته ام و رونوشت را برای سایر ادارات هم ارسال کرده ام و آخرین تماسی که با راه و شهرسازی داشتم هم گفتند به دادگستری نامه نوشته ایم که جلوی فعالیت آن جا گرفته شود و این زمین به دولت برگردانده شود و جلوی این کار گرفته شده است.

\n\n

نادر آزاده افزود: متاسفانه چند نفری هم از آن جا زمین خریده اند ولی این که فردی زمینی را غیر قانونی بفروشد، خود فرد مسئول است و نه اداره!

\n\n

این مسئول تاکید کرد: من با اطمینان کامل به شما می گویم که هیچ کس نمی تواند با لابی گری این زمین را بگیرد و قطعا زمین به اداره ی ورزش و جوانان برمی گردد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نمونه های این چنینی و فروش زمین هایی که در اختیار ادارات مختلف بوده در دشتستان و خصوصا در برازجان فراوان دیده می شود و حتی خبری به فکرشهر رسیده مبنی بر تملک کوچه های وسط شهر و فضاهای سبز و سندسازی و فروش آن ها در برازجان که پس از دریافت مستندات در این پایگاه خبری ـ تحلیلی منتشر خواهد شد.

\n\n

مدارک و مستندات و نامه نگاری های مربوط به این گزارش شهروندان در دفتر فکرشهر موجود می باشد و در صورت نیاز به مسئولین مربوطه ارائه خواهد شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر