يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از ۱۴ سال وقفه؛
فکرشهر: انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، انتشار نمایش‌نامه‌های نویسندگان استان بوشهر را پس از ۱۴ سال وقفه از سر گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایلنا، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این باره گفت: اوائل دهه ۸۰ انتشار مجموعه‌ای تحت عنوان «مجموعه تجربه‌های جنوبی» را در انجمن آغاز کردیم. در این مجموعه، نمایشنامه‌های نویسندگان استان در قالب کتاب و در قطع پالتویی منتشر می‌شد.
کد خبر: ۱۶۹۵۸
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، انتشار نمایش‌نامه‌های نویسندگان استان بوشهر را پس از ۱۴ سال وقفه از سر گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایلنا، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این باره گفت: اوائل دهه ۸۰ انتشار مجموعه‌ای تحت عنوان «مجموعه تجربه‌های جنوبی» را در انجمن آغاز کردیم. در این مجموعه، نمایشنامه‌های نویسندگان استان در قالب کتاب و در قطع پالتویی منتشر می‌شد.

\n\n

جهانشیر یاراحمدی با بیان این‌که روند انتشار این مجموعه پس ازچاپ ۶ اثر با تغییر مدیریت متوقف شده بود افزود: حالا پس از چند سال وقفه ادامه انتشار این مجموعه را از سر گرفته‌ایم و در اولین گام ۸ نمایشنامه در قالب ۵ کتاب چاپ و منتشر شده است.

\n\n

یاراحمدی افزود: انتشار آثار نمایشنامه‌نویسان هم‌استانی در این مجموعه ادامه خواهد داشت و به مرور نمایشنامه‌های شاخص نویسندگان سراسر استان را منتشر می‌کنیم.

\n\n

مدیر اجرایی جشنواره تئا‌تر استانی در پایان از همه نمایشنامه‌نویسانی که در این رویداد انجمن هنرهای نمایشی استان را یاری کردند و نیز از انتشارات دریانورد که زحمت چاپ را بر عهده داشت سپاسگزاری کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر