جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اجرایی کردن طرح پایتخت کتاب یکی دیگر از اولویت‌های حوزه کتاب در استان بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین رزمجو ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه  کتاب استان بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان اتفاق فرهنگی بزرگی است که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای برگزاری آن مشارکت مطلوب داشته باشند.
کد خبر: ۱۷۰۸۷
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اجرایی کردن طرح پایتخت کتاب یکی دیگر از اولویت‌های حوزه کتاب در استان بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین رزمجو ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه  کتاب استان بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان اتفاق فرهنگی بزرگی است که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای برگزاری آن مشارکت مطلوب داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه نهادها و سازمان‌های علمی، فرهنگی و آموزشی استان  باید تمام توان خود را برای برگزاری بهتر نمایشگاه به کار ببرند افزود: باید شرایطی مهیا شود تا تمام همکاران و کارکنان این نهادها با فراغ بال از نمایشگاه دیدن کنند.

\n\n

رزمجو حضور دانشجویان و دانش آموزان در نمایشگاه را باعث رونق نمایشگاه عنوان کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای حضور این عزیزان در نمایشگاه کتاب شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر  اجرایی کردن طرح پایتخت کتاب را یکی دیگر از اولویت‌های حوزه کتاب در استان دانست و افزود: استان بوشهر به لحاظ سابقه فرهنگی و نقش مهم علمی، آموزشی و فرهنگی آن در کشور شایسته عنوان پایتخت کتاب است و همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط باید برای انجام این اتفاق مهم فرهنگی کمک کنند.

\n\n

دهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر 23 تا 29 آذرماه امسال در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر