جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: فردی که روز گذشته نگهبان یک خانه باغ را در یکی از روستاهای این شهرستان به قتل رسانده بود، سه ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۱۷۳۱۹
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: فردی که روز گذشته نگهبان یک خانه باغ را در یکی از روستاهای این شهرستان به قتل رسانده بود، سه ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی افزود: به محض اطلاع از این حادثه، ماموران و اکیپ های عملیاتی پلیس این شهرستان به همراه مراجع قضایی به محل اعزام و پس از اقدام میدانی و اثربرداری و معاینه جسد، اطلاعات لازم را درخصوص مظنونان به دست آوردند.

\n\n

وی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: قاتل پس از دستگیری بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز اعتراف کرد که با مستندات لازم و اسلحه تحویل مقام های قضایی شهرستان شد.

\n\n

فرمانده انتظامی گناوه با بیان اینکه علت قتل ریشه در اختلافات خانوادگی داشته از صبر و خویشتنداری اولیای دم و همکاری و تعامل مراجع قضایی در زمینه دستگیری قاتل قدردانی کرد.

\n\n

وی از شهروندان خواست در مقابل بروز مسائلی که ارتباط با مسائل خانوادگی دارد تا زمانی که از طریق پلیس و رسانه های رسمی اعلام نشده از مطرح کردن آن در جامعه و فضاهای مجازی پرهیز کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر