دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های آموزش مداحی در سطح کشور توسعه می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسام سیروس صبح دوشنبه در نشست با مدیران تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد تعامل خوب و سازنده‌ای بین موسسات و نهادهای فرهنگی و دینی هستیم و این موضوع به پیشبرد اهداف کمک شایانی خواهد کرد.\n\nوی گسترش فعالیت‌ها در حوزه دینی و فرهنگی را مهم خواند و اضافه کرد: باید برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با مدیریت تعاملی از ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۷۴۸۰
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: معاون تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های آموزش مداحی در سطح کشور توسعه می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسام سیروس صبح دوشنبه در نشست با مدیران تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد تعامل خوب و سازنده‌ای بین موسسات و نهادهای فرهنگی و دینی هستیم و این موضوع به پیشبرد اهداف کمک شایانی خواهد کرد.

\n\n

وی گسترش فعالیت‌ها در حوزه دینی و فرهنگی را مهم خواند و اضافه کرد: باید برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با مدیریت تعاملی از ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده کرد.

\n\n

معاون تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به نقش بسیار مهم آموزش در بهبود اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما توسعه آموزش‌های مداحی است و تقویت آموزشگاه‌های مداحی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی همچنین به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته برای سطح‌بندی مداحان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا نشست‌های کارشناسی برگزار شده و ساز و کار لازم تعریف شده تا اقدامات لازم برای سطح‌بندی مداحان و ذاکران انجام شود.

\n\n

سیروس از برگزاری برنامه‌های آموزش قرآن به مداحان خبر داد و بیان کرد: مراکز آموزش مداحی برای تربیت نسل آینده مداحی در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر