دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نیازها و مشکلات بهداشتی و درمانی گناوه در قالب نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی و خبرنگاران با مسئولان ذیربط در شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان روز چهارشنبه بررسی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین نشست شرکت کنندگان با قدردانی از تلاش و زحمات مسئولان و کارکنان مراکز درمانی، مهم ترین خواسته و مطالبه های درمانی و بهداشتی و راهکارهای خدمات رسانی بیشتر به مردم را مطرح و خواستار توجه و پیگیری مسئولان بهداشتی ودرمانی این شهرستان تاحصول نتیجه شدند.
کد خبر: ۱۷۵۶۷
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: نیازها و مشکلات بهداشتی و درمانی گناوه در قالب نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی و خبرنگاران با مسئولان ذیربط در شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان روز چهارشنبه بررسی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین نشست شرکت کنندگان با قدردانی از تلاش و زحمات مسئولان و کارکنان مراکز درمانی، مهم ترین خواسته و مطالبه های درمانی و بهداشتی و راهکارهای خدمات رسانی بیشتر به مردم را مطرح و خواستار توجه و پیگیری مسئولان بهداشتی ودرمانی این شهرستان تاحصول نتیجه شدند.

\n\n

شرکت کنندگان دراین نشست گفتند: با وجود خدمات خوبی که در چند مدت اخیر در زمینه درمانی و بهداشتی این شهرستان انجام شده اما آن را ناکافی دانستند و تاکید کردند باید به جایگاهی برسد که در شان مردم باشد.

\n\n

روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، طرح سلامت قلب و بهداشت دهان و دندان، نحوه برخورد کارکنان و پزشکان با بیماران، ضرورت توسعه بیمارستان سوانح و سوختگی و استقرار متخصص و جراح در آن، افزایش پزشکان متخصص مجرب، دقت و مراقبت بیشتر پرستاران و پزشکان از بیماران، راه اندازی داروخانه شبانه روزی و بخش بیماران دیابتی، امحای زباله های بیمارستانی، رسیدگی به شکایت های مردمی، نوبت دهی بیماران در کلینیک بیمارستان، نظارت بر درمانگاههای خصوصی و دولتی و ارتقای کیفیت مسائل بهداشتی و پاکیزگی محیط بیمارستانها و مراکز درمانی از عمده مباحث مطرح شده دراین نشست بود.

\n\n

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه از احساس مسئولیت شرکت کنندگان در این نشست گفت: با آغوش باز مطالب و انتقادها را می پذیریم و انتظار دارم که پیشنهادها و راهکارهای خودرا نیز در مقوله سلامت نیز بیان کنید.

\n\n

دکتر مهدی مرادی پور افزود: باتوجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این بیمارستان به کارکنان و پزشکان تاکید شده که در خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع بی نهایت تلاش کنند.

\n\n

وی بابیان اینکه احترام متقابل بین کارکنان و مردم باید وجود داشته باشد، گفت: از بدو مسئولیت سه جلسه توجیهی با کارکنان بیمارستان برگزار و در زمینه نحوه برخورد با مردم تشویق و توبیخ های کتبی اعمال شده است.

\n\n

مرادی پور، اطلاع رسانی از منشور حقوق بیمار در فضای بیمارستان و نصب صندوق شکایات خصوصی ارتباط مستقیم و در دستورکار قرار گرفتن راه اندازی هرچه زودتر تلفن گویای نوبت دهی به بیماران را از برنامه های پیش بینی شده بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

\n\n

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: در رسیدگی به درمان بیماران مقوله های تخصصی وجود دارد که اگر به آن وارد شویم متوجه می شویم میزان انتظار و توقع بیمار از پزشک باید تا چه حدی باشد.

\n\n

دکتر علی زکی زاده افزود: با وجود تنگناها و مشکل هایی که وجود دارد اما جوابگویی و رفتار و احترام به مردم از اولویت های این مجموعه است و هرگونه شکایتی از مردم بیان شود، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

\n\n

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح وسوختگی چرومی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر