جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر در پاسخ به فکرشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست خبری ظهر امروز خود - پنج شنبه، 26 آذرماه 94 - گفت: ما از انتقادات استقبال می کنیم و این را در عمل هم نشان داده ایم...\r\n
کد خبر: ۱۷۵۸۶
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست خبری ظهر امروز خود - پنج شنبه، 26 آذرماه 94 - گفت: ما از انتقادات استقبال می کنیم و این را در عمل هم نشان داده ایم.

\n\n

نگفتم انتقادات را نمی خوانم

\n\n

مصطفی سالاری در پاسخ به این سوال فکرشهر که "صحیح است شما گفته اید انتقادات را نمی خوانم"، پاسخ داد: نگفتم انتقادات را نمی خوانم بلکه ما به رورگویی ها اهمیت نمی دهیم.
\nوی افزود: کسی می آید و می گوید من را ببین وگرنه علیه ات می نویسم و ما توجهی به آن نوع مطالبه گری خصوصی نداریم ولی مطالبه گری عمومی را می پذیریم.

\n\n

سالاری با تاکید بر استقبال از انتقادات گفت: امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به دولت، رسانه ها هستند و وظیفه ی شما این است که از طرف مردم، نظارت بر دولت داشته باشید.

\n\n

آخرین خبر از ورودی برازجان

\n\n

استاندار بوشهر در پاسخ به سوال دیگر فکرشهر مبنی بر وضعیت راه های ورودی برازجان هم گفت: طرح ورودی برازجان از سمت شیراز دست راه و شهرسازی است و مشاور گرفته اند و تا وقتی مشاور کارش تمام نشود نمی توان اعتبارات و هزینه و برنامه زمانبندی را مشخص کرد.

\n\n

 راه حل استاندار برای مشکلات دانشکده کشاورزی برازجان

\n\n

وی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون دانشکده ی کشاورزی برازجان هم اظهارداشت: موقعیت مکانی دانشکده ی برازجان مناسب نیست و با فاصله از شهر قرار دارد.

\n\n

استاندار بوشهر ادامه داد: به اعضای شورای شهر برازجان هم گفته ام که زمینی را درون شهر یا چسبیده و نزدیک آن تهیه کنند تا مشکلات دانشکده حل شود.

\n\n

مشکل پتروشیمی دشتستان زمین نیست؛ آن را سیاسی نکنید

\n\n

سالاری در پاسخ ب سوال خبرنگاری درباره ی این سخن نماینده ی دشتستان که " پتروشیمی دشتستان معطل زمین است " هم گفت: مشکل پتروشیمی خوراک است و این که میزان گازی که در خوراک ارسالی خارک در نظر گرفته شده بود؛ کم تر از میزان پیش بینی بود.

\n\n

وی توضیح داد: قرار است این پتروشیمی با آلایندگی کم و مقیاس متوسط احداث شود و سرمایه گذارش هم مشخص شده و خود سرمایه گذار باید زمین مورد نظر را تامین کند.

\n\n

سالاری اضافه کرد: در حال حاضر سرمابه گذار در حال تملک زمین مورد نظر است و ما به بخشداران هم سپرده ایم که همکاری کنند.

\n\n

استاندار بوشهر افزود: بحث پتروشیمی را نباید سیاسی کرد و من مایل به سیاسی شدن طرح های عمرانی و بحث پتروشیمی و ... نیستم.

\n\n

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بر حمایت رسانه ها از آزادی بیان و احترام به نظر و اعتقاد مخالف تاکید کرد و برخی فعالیت های عمرانی و به خصوص فعالیت های صورت گرفته در محور راه های استان را تشریح نمود که در بخش دیگری از گزارش این نشست در فکرشهر منتشر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر