جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) متخلق به اخلاق نیکوی الهی بود که باید الگوی ما مسلمانان باشد؛ حضرت همیشه به کودکان سلام می‌کرد و می‌فرمود که به کودکان سلام می کنم تا بعد از من سنت شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد اضافه کرد: ما اگر دنبال الگوی مناسب هستیم باید از سیره پیامبر و معصومین پیروی کنیم؛ این بزرگان الگوی کسانی هستند که مقصد آنها رسیدن به خداست و امید نجات دارند.
کد خبر: ۱۸۰۱۱
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: امام جمعه عسلویه نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) متخلق به اخلاق نیکوی الهی بود که باید الگوی ما مسلمانان باشد؛ حضرت همیشه به کودکان سلام می‌کرد و می‌فرمود که به کودکان سلام می کنم تا بعد از من سنت شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد اضافه کرد: ما اگر دنبال الگوی مناسب هستیم باید از سیره پیامبر و معصومین پیروی کنیم؛ این بزرگان الگوی کسانی هستند که مقصد آنها رسیدن به خداست و امید نجات دارند.

\n\n

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام، سفرا و شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی، ادامه داد: از زمانی که آمریکایی‌ها در ادبیات‌شان کلمه سنی و شیعه به کار بردند صاحب نظران را نگران کردند.

\n\n

امام جمعه عسلویه افزود: سنی و شیعه به آمریکا چه ربطی دارد؛ اگر یک سیاست‌مدار صهیونیست در بین شیعه و سنی قضاوت می‌کند هدف شومی دارد و برای اختلاف افکنی است؛ اینها با اسلام ناب و سرزنده و بانشاط مخالف هستند.

\n\n

وی بیان کرد: اینها شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد و با اصل اسلام مخالف هستند؛ هدف آنها جنگ داخلی بین مسلمانان است و تا حدودی هم موفق شدند و داعش از دل مسلمانان به وجود آوردند می‌خواهند برای ریشه‌کن کردن اسلام، مسلمانان را به جان هم بیاندازند و ما باید دشمن شناس باشیم.

\n\n

هاشمی‌نژاد افزود: در بحث انتخابات خیلی صریح و روشن عرض می‌کنم برای من جناح، گروه و حزب مطرح نیست؛ چشم و گوشمان به رهبر معظم انقلاب است.

\n\n

 وی با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف شرعی، عقلی و قانونی ما شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای است، گفت: حضور پرشور و شعور و حداکثری در انتخابات وظیفه همه ماست؛ دشمن روی حضور یکایک ملت ایران حساب کرده است و حضور پای صندوق انتخابات مانند حضور در میدان جنگ با دشمن است.

\n\n

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: از مسئولان استان و شهرستان به‌ویژه فرماندار عسلویه مصرانه می‌خواهم برای مدیریت ادارات شهرستان از نیروهای لایق و بومی شهرستان استفاده کنند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه، فرماندار عسلویه نسبت به این موضوع نگاه مثبت دارند، خاطرنشان کرد: با این نگاه ضمن پی‌گیری اسقرار ادارات، تمهیداتی بیاندیشند تا ادارات با امکانات و نیروی انسانی کامل مستقر شوند تا بتوانند به نحو مطلوب به مردم خدمت رسانی کنند؛ هستند اداراتی که مدت‌هاست مستقر شدند اما امکانات و نیروی انسانی لازم را در اختیار ندارند.

\n\n

مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر