شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دیر، از قهرمانی شهرستان دیر در مسابقات تیراندازی استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، رضا میرزایی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: در ایام دهه فجر مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهرستان و استان برگزار می‌شود و در مسابقات تیراندازی، شهرستان دیر موفق به کسب مقام قهرمانی شد.\n\nوی بیان کرد: شهرستان دیر استعدادهای ورزشی خوبی در رشته‌های مختلف دارد و باوجود مشکلات در زمینه تأمین امکانات اما هر ساله شاهد موفقیت‌های زیادی از سوی ورزشکاران شهرستان دیر هستیم.
کد خبر: ۱۸۷۷۱
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دیر، از قهرمانی شهرستان دیر در مسابقات تیراندازی استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، رضا میرزایی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: در ایام دهه فجر مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهرستان و استان برگزار می‌شود و در مسابقات تیراندازی، شهرستان دیر موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

\n\n

وی بیان کرد: شهرستان دیر استعدادهای ورزشی خوبی در رشته‌های مختلف دارد و باوجود مشکلات در زمینه تأمین امکانات اما هر ساله شاهد موفقیت‌های زیادی از سوی ورزشکاران شهرستان دیر هستیم.

\n\n

رئیس هیئت تیراندازی دیر اضافه کرد: با حمایت مسئولان شهرستان از رشته‌های ورزشی مدال‌آور شاهد موفقیت بیش‌ازپیش ورزشکاران شهرستان دیر در سطح استانی و ملی خواهیم بود.

\n\n

میرزایی در مورد مسابقات تیراندازی استان بوشهر نیز که به مناسبت دهه فجر برگزار شد بیان داشت: در این مسابقات بیش از 65 ورزشکار از شهرستان‌های دیر، دشتستان، بوشهر و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بوشهر حضور داشتند و مسابقات نیز در سطح بالایی برگزار شد.

\n\n

وی بابیان اینکه این مسابقات با اهداف ثابت ویژه آقایان و بانوان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم شهرستان دیر با 17 تیرانداز توانست مقام برتر این دوره از مسابقات را کسب کند.

\n\n

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دیر، افزود: در رشته تپانچه انفرادی، نیز ابراهیم ری‌شهری مقام اول، علیرضا بیات مقام دوم، و سعید اسماعیلی مقام سوم و در انفرادی خواهران نیز نوشین پی‌خسته مقام اول، شهربانو عاربی مقام دوم و سارا علیزاده مقام سوم را کسب کردند.

\n\n

میرزایی سطح برگزاری این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی انفرادی بهزاد آل توان مقام اول، رسول غضنفری مقام دوم، علی صمصامی مقام سوم و در انفرادی خواهران رشته تفنگ بادی سارا محمدی باغ ملائی، سیدصدیقه حسینی و زینب معماری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر