جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با تداوم وزش بادهای شمالی سرمای حاکم برشرایط جوی استان تا فردا یکشنبه ادامه دارد.\n\nفکرشهر: پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرعت وزش بادهای شمالی از فردا در بیشتر نقاط استان کاهش پیدا خواهد کرد.\n\nوی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و در برخی از نقاط همراه با گرد و خاک و خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۷۹۱
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با تداوم وزش بادهای شمالی سرمای حاکم برشرایط جوی استان تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

\n\n

فکرشهر: پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرعت وزش بادهای شمالی از فردا در بیشتر نقاط استان کاهش پیدا خواهد کرد.

\n\n

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و در برخی از نقاط همراه با گرد و خاک و خواهد بود.

\n\n

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی که در مناطق شمالی استان با سرعت 16 تا 40 کیلومتر و در مناطق مرکزی و جنوبی نیز با سرعت 16 تا 46 کیلومتر و از فردا در همه مناطق استان با سرعت 16 تا 46 کیلومتر درساعت خواهد بود.

\n\n

وی عنوان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج نیز 120 تا 270 سانتی متر خواهد بود و با این شرایط دریانوردان باید از تردد غیرضرور اجتناب کنند.

\n\n

وی بیان داشت: در 24 ساعت گذشته جم با یک و دیر و خارگ با 10 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: در این مدت برازجان با 92 و دیر و عسلویه با 36 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را به خود اختصاص دادند.

\n\n

مساعدی یادآور شد: دمای هوا شهر بوشهر هم اکنون 12 درجه سانتیگراد و رطوبت آن نیز 49 درصد است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر