شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح 43 پروژه عمرانی شهرستان جم در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری امشب در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه عمرانی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر اولویتی است که با جدیت به آن توجه داریم و از تمامی ظرفیت‌های استان بوشهر در این راستا استفاده می‌کنیم.\n\nوی افزود: توجه به مناطق روستایی از نکاتی است که در توسعه عمرانی استان بوشهر به آن توجه داریم و در قالب طرح‌های امید خدمات ارزشمندی به روستائیان استان بوشهر ارائه کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۹۱۲۷
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح 43 پروژه عمرانی شهرستان جم در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری امشب در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه عمرانی شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر اولویتی است که با جدیت به آن توجه داریم و از تمامی ظرفیت‌های استان بوشهر در این راستا استفاده می‌کنیم.

\n\n

وی افزود: توجه به مناطق روستایی از نکاتی است که در توسعه عمرانی استان بوشهر به آن توجه داریم و در قالب طرح‌های امید خدمات ارزشمندی به روستائیان استان بوشهر ارائه کرده‌ایم.

\n\n

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد احداث بوستان روستایی در تمامی روستاهای استان بوده‌ایم و بر اساس این طرح به ازای هر نفر سه متر فضای سبز در روستاها احداث می‌شود و ان‌شاءالله تا هفته دولت شاهد بهره‌برداری از تمامی این پروژه‌ها خواهیم بود.

\n\n

سالاری بیان داشت: ایجاد زمین ورزشی در روستاهای بالای 500 نفر استان بوشهر و در مناطق شهری به ازای هر 5 هزار نفر سکنه یک باب زمین ورزشی از برنامه‌های محوری است که در سال جاری به آن تمرکز داشته‌ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: در سال گذشته نیز شاهد احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای با نرم جمعیتی هزار نفر در استان بوشهر بودیم که تاثیری شگرف در افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر داشت.

\n\n

استاندار بوشهر اذعان داشت: شهرستان جم از نقاط مهم استان است و در طرح‌های توسعه استان توجه ویژه‌ای به رفع نیازهای این شهرستان داریم و در همین راستا در دهه فجر سال جاری شاهد بهره‌برداری و افتتاح 43 پروژه عمرانی شهرستان جم با اعتبار 300 میلیارد ریال هستیم.

\n\n

سالاری عنوان کرد: امروز نیز با حضور در جمع شهروندان شریف شهرستان جم شاهد افتتاح هشت پروژه عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بوده‌ایم.

\n\n

به گزارش خبرنگار فارس، روشنایی تونل‌های جم به سیراف، سالن ورزشی جم، چمن مصنوعی شهدای جم، بلوار محمد رسول‌الله اسلام‌آباد، بوستان روستایی اسلام‌آباد جم، چمن مصنوعی چاه‌دراز و سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور جم از پروژه‌هایی است که در هشتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار بوشهر و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسیدند.

\n\n

محور جم به پالایشگاه نیز از پروژه‌هایی است که امروز و با حضور استاندار بوشهر کلنگ‌زنی شد.

\n\n

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، فاز اول اجرای این طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال انجام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر