دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای گناوه و دیلم گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره با همکاری پاسگاه ایست بازرسی شهرستان دیلم یک محموله قاچاق پرنده به تعداد 330 قطعه بلبل خرما را از یک خودرو کشف و ضبط کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد تولیده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند این تعداد پرنده را از استان بوشهر به خوزستان حمل و به کشورهای حوزه خلیج فارس بصورت قاچاق انتقال دهند دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.
کد خبر: ۱۹۱۹۶
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای گناوه و دیلم گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره با همکاری پاسگاه ایست بازرسی شهرستان دیلم یک محموله قاچاق پرنده به تعداد 330 قطعه بلبل خرما را از یک خودرو کشف و ضبط کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد تولیده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند این تعداد پرنده را از استان بوشهر به خوزستان حمل و به کشورهای حوزه خلیج فارس بصورت قاچاق انتقال دهند دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

\n\n

وی اظهارکرد: از مجموع پرندگان کشف شده 22 قطعه تلف شده بودو مابقی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب دیلم و نیروی انتظامی این شهرستان در جنگل عامری رها شدند.

\n\n

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: طبق ماده 10 بند ج قانون شکار و صید، حمل ، عرضه و فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آنها بدون پروانه و نداشتن مجوز جرم محسوب می شود.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر