دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آستانه تبلیغات انتخاباتی؛
فکرشهر: در تازه ترین اتفاقات انتخابات مجلس دهم در دشتستان، یک کاندیدای اصلاح طلب به نفع گزینه موردحمایت اصلاح طلبان کناره گیری کرد و اصولگرایان در پی ناامیدی از بازگشت موسوی نژاد به رقابت، مختاری را جایگزین وی کردند...
کد خبر: ۱۹۴۷۲
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: در تازه ترین اتفاقات انتخابات مجلس دهم در دشتستان، یک کاندیدای اصلاح طلب به نفع گزینه موردحمایت اصلاح طلبان کناره گیری کرد و اصولگرایان در پی ناامیدی از بازگشت موسوی نژاد به رقابت، مختاری را جایگزین وی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر غلامرضا اسکندری از کاندیداهای منتسب به اصلاح طلب با حضور در فرمانداری دشتستان ضمن انصراف از رقابت های انتخابات مجلس، از محمدباقر سعادت کاندیدای موردحمایت مجمع اصلاح طلبان دشتستان حمایت کرد.

\n\n

اسکندری روز چهارشنبه با حضور در فرمانداری دشتستان انصراف خود را اعلام کرده است. وی که متولد بخش ارم دشتستان است، اکنون مدیریت شعب بانک سپه در قم را برعهده دارد و در هفته گذشته از میان وی و محمدباقر سعادت، اصلاح طلبان دشتستان بر روی نفر دوم که سابقه ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال 92 را دارد اجماع کردند.

\n\n

مختاری گزینه اصولگرایان در دشتستان شد

\n\n

با نزدیک شدن به زمان تبلیغات و قطع امید اصولگرایان از گرفتن تایید صلاحیت سیدمهدی موسوی نژاد نماینده کنونی دشتستان، نهایتا این طیف بر روی گزینه دیگری اجماع کردند.

\n\n

براین اساس، غلامرضا مختاری به‌عنوان کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان استان بوشهر در حوزه دشتستان معرفی شد.

\n\n

وی که اهل روستای دهقائد می باشد، سابقه مدیریت شعب بانک ملت در بوشهر و فارس و مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در دولت گذشته را دارد. وی همچنین از انتخابات مجلس هفتم سابقه کاندیداتوری در این حوزه را دارد، اما میانگین رای وی در ادوار گذشته کمتر از 14 هزار رای بوده و از راهیابی به بهارستان باز می ماند.

\n\n

اصولگرایان از ماهها پیش موسوی نژاد نماینده دشتستان در مجلس نهم را به عنوان کاندیدای موردحمایت خود معرفی کرده بودند، ولی وی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد. آنها همچنین همان زمان در سه حوزه انتخابیه دیگر استان نیز عبدالکریم جمیری (بوشهر)، شیخ موسی احمدی (جنوب استان) و کمال الدین شهریاری (دشتی و تنگستان) را معرفی کرده بودند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر