جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۳۷۵
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: باید تلاش کنیم که با برنامه‌های متنوع، زمینه ارتقای علمی دانش‌آموزان شهرستان کنگان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان، به اقدام فرماندار کنگان در تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری اشاره و با تبریک موفقیت فرزندان این شهرستان در کنکور امسال به پذیرفته شدگان، خانواده آنان، آموزش و پرورش و مربیان آنان گفت: باید از الان برای موفقیت بیشتر دانش آموزان در کنکور برنامه ریزی و بسته‌های تشویقی نیز فراهم کرد.

وی با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها و بیان مناقب آن بزرگ بانو اظهار کرد: آن بانو شبیه‌ترین به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها بود و از ویژگی‌ها و امتیازات حضرت معصومه سلام الله علیها، داشتن زیارت ماثوره از طرف امام معصوم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السّلام است.

تبریک میلاد آقا امام حسن عسکری علیه السّلام و نیز بیان جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) و نیز تقدیر از اجتماعات و راهپیمایی‌های خودجوش علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در شهرستان کنگان از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر