دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۷۲
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان بوشهر طی چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعاتی از بعد از ظهر امروز در مناطقی از جنوب استان بوشهر احتمال ناپایداری‌های موقت جوی به صورت بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: از چهارشنبه بعد از ظهر و طی روز پنجشنبه با گذر امواج ناپایدار جو، ضمن وزش باد‌های شدید شمال غربی و افزایش تلاطم دریا، در برخی از نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک محلی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روز جمعه نیز، به ویژه روی دریا احتمال وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی از بعد از ظهر امروز تا اوایل شب در نقاطی از جنوب استان افزایش ابر و احتمال وقوع بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، در جنوب استان گاهی جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر