دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۸۱
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار توسعه پوشش بیمه در استان شد و گفت: برنامه‌های پیشگیری از بیماری در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان بوشهر با تاکید بر لزوم پیشگیری از بیماری اظهار داشت: توجه به موضوع تربیت‌بدنی، ورزش، بهداشت روان و تغذیه به ویژه در دوران کودکی در پیشگیری از بیماری بسیار مهم است.

وی یکی از عوامل افزایش بیماری‌ها را کم تحرکی دانست و بیان کرد: باید به موضوع ورزش در راستای پیشگیری از بیماری‌ها توجه ویژه شود.

استاندار بوشهر نقش بیمه سلامت در کاهش هزینه‌های درمانی را بسیار مهم دانست و با اشاره به اجرا طرح پوشش رایگان بیمه فرزندان زیر هفت سال توسط سازمان بیمه سلامت اضافه کرد: برای بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات مطلوب درمانی لازم است همه پزشکان متخصص و فوق تخصص با بیمه‌های پایه از جمله بیمه سلامت قرارداد منعقد کنند تا بیمه‌شدگان از خدمات و تخصص آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی تأمین زمین برای راه‌اندازی ساختمان بیمه سلامت در شهرستان‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تأمین زمین برای احداث پروژه ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرستان‌های جم و عسلویه و تأمین نیروی انسانی این مجموعه پیگیری می‌شود.

محمدی‌زاده امنیت و سلامت را از مهمترین نعمت‌ها دانست و اظهار داشت: این دو نعمت در جهات گوناگون زمینه توسعه، پیشرفت جامعه و کمال انسان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها به دو مؤلفه امنیت و سلامت برای زندگی نیازمند هستند، تصریح کرد: مردم یک کشور تا مورد تهاجم دشمن قرار نگیرند متوجه اهمیت امنیت نمی‌شوند و این مهم را احساس نمی‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و استان بوشهر، تصریح کرد: بیمه نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارد و در این عرصه بیمه سلامت خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند.

استاندار بوشهر مجموعه بیمه سلامت را مجاهدان خدمت‌رسانی به مردم و خدمت در راه خدا دانست و بیان کرد: در مؤلفه تضمین سلامت، مجموعه بیمه سلامت در صف اول آن قرار دارند و خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کنند که درخور تحسین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر