يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۰۲
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته پیش رو، با وزش باد‌های شمالی در سواحل استان، دریا بخصوص بخش‌های مرکزی و جنوبی، در برخی از ساعت دریا مواج و متلاطم باشد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در ساعاتی از وقت امروز با رشد ابر در برخی نقاط استان، به طور غالب در نواحی مرتفع شرقی، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی، دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در مناطق شرقی استان گاهی افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر