يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۰۰
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از افتتاح، مرمت و بازسازی ۴۸۵ منزل مسکونی محرومین در استان خبر داد و گفت: امسال یک‌هزار نیروگاه خورشیدی ویژه مددجویان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ خلیل رفعتی ظهر امروز در رزمایش جهاد فاطمی ۳ در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج امروزه به درخت تنومند تبدیل شده است که در تمامی علوم و عرصه‌ها در راستای خنثی کردن اقدامات دشمنان و کمک به مردم حضور دارد

وی در ادامه با اشاره به برخی از عملکرد این سازمان در سال جاری تصریح کرد: بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اجرایی شدن طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی طرح‌های مهمی اجرا کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از افتتاح، مرمت و بازسازی ۴۸۵ منزل مسکونی محرومین در استان خبر داد و گفت: امسال ۶۵ نیروگاه خورشیدی ویژه مددجویان در روستا‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

رفتعی واگذاری ۲ هزار سری جهیزیه برای زوجین جوان و توزیع ۳ هزار و ۳۰۰ ایزوگام برای محرومین را بخش دیگری از عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در سال جاری دانست.

وی در پایان با بیان اینکه این سازمان در سال گذشته توانسته ۳۰۰ هزار راس دام را در شهرستان دشتی و دشتستان واکسینه کند خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر امسال یک‌هزار نیروگاه خورشیدی در سراسر این استان افتتاح کند.

بسیج حزب خدا محسوب می‌شود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با هدف ارائه گزارشات خدمات سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و تجلیل از جهادگران برتر این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد گفت: بسیج امید مستضعفان و خار چشم مستکبران عالم است که تا به حال با ارائه خدمات گسترده در زمینه‌های مختلف در کشور نقش آفرینی‌های بسیاری را به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اذعان کرد: حضور جهادگران بسیجی در صحنه‌های مختلف در کنار مردم و مسئولین نتایج بسیار چشمگیری را در کشور به ارمغان آورده است به طوری که اگر آن‌ها نبودند بدون شک بسیاری از کار‌ها بدون نتیجه می‌ماند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: بسیج حزب خدا محسوب می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل حزب خدا ایستادگی کرده و پیروز شود لذا دشمنان جمهوری اسلامی نیز هر چقدر برای از بین بردن این شجره طیبه انقلاب تلاش کنند به نتیجه‌ای نمی‌رسند و شکست می‌خورند.

در پایان این رزمایش از جهادگران برتر در استان بوشهر با اهدای لوح و هدیه‌ای تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر