پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۰۷۴
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: به بهزیستی استان بوشهر پیشنهاد می‌شود که مرکز جامع توانمند سازی معلولان استان در جنوب ساخته شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم گفت: مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد. اگر این چهار شرط در نماینده‌ای جمع شد، همان کاری را که شما آرزو و توقّع دارید، انجام خواهد داد

محمدی تاکید کرد: رسماً اعلام می‌کنم بنده امام جمعه از هیچ شخص حمایت مصداقی نمی‌کنم و مجموعه ستاد و دفتر هم مصداقی ورود نخواهند کرد؛ توصیه من به حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز است. دشمن برای این انتخابات مهم و حساس برنامه ریزی کرده است و همه تلاش کنند انتخاباتی باشکوه رقم بخورد.

وی با اشاره به روز جهانی معلولین گفت: معلولیت ناقصی و بیماری نیست و نیازی به ترحم ندارند، ولی همه به وظیفه خود عمل کنند، مبلمان شهری وضعیت ساختمان ورودی ادارات برای استفاده معلولان مناسب سازی شود.

امام جمعه جم ادامه داد: برای توانمند سازی و رفع مشکلات معلولان، صنعت از مسئولیت‌های اجتماعی خود به این عزیزان که اولویت هستند خدمت و به قانون و تکلیف خود عمل کنند.
به بهزیستی استان بوشهر پیشنهاد می‌شود که مرکز جامع توانمند سازی معلولان استان در جنوب ساخته شود.

وی افزود: در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم عرض کردم متولیان پیگیری‌های خود را شفاف به مردم ارائه کنند. ضمن تشکر از دادستان می‌خواهم احیاناً ترک فعلی صورت گرفته یا می‌گیرد جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل کنند.

وی از برگزاری یادواره شهدا پایگاه ابوذر غفاری در مصلی، برنامه‌های ورزش همگانی و تکمیل پروژه راه سرچشمه تقدیر کرد و افزود: باید همه نهادها، صنعت حمایت جدی کنند و ورزش‌های همگانی و محلات رشد کند و رونق یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر