شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیش بینی هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پنج شنبه و جمعه این هفته دمای هوا در استان به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند...
کد خبر: ۲۰۰۲۴۹۳
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پنج شنبه و جمعه این هفته دمای هوا در استان به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، «پیام مساعدی» روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا، در اکثر نقاط استان بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد برق مورد انتظار است.

وی بیام کرد: روز چهارشنبه به سبب وزش باد شدید جنوبی و روز پنج شنبه تا صبح روز شنبه (آینده) به سبب وزش باد شدید شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر در برخی ساعات بارش پراکنده باران و گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و به تدریج از بامداد فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا تا ۴۴ و در فراساحل گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر، به تدریج از بامداد فردا ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر و در فراساحل گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر