چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۸۰
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از برپایی اردوی ۲ روزه جهادگران سلامت در روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر ماریا خویشدوست بیان کرد: برپایی اردوی جهادگران سلامت با هدف عدالت در سلامت و دسترسی آسان مردم روستا‌های کم برخوردار ننیزک، بنداروز، سرکره، ابوالفیروز، حسن‌آباد و گندم ریز از توابع بخش مرکزی دشتستان به خدمات بهداشتی و درمانی رایگان انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از تشکیل اردو‌های جهاد گران سلامت گفت: گروه جهادی جانباز شهید مختار اعمایی برازجانی به مدت دو روز به ۷۳۱ نفر از اهالی روستا‌های کم‌برخوردار بخش مرکزی دشتستان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با قدردانی از کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان، عنوان کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی و عمومی، دندانپزشکی و بهداشتی رایگان، با استقرار پزشکان و متخصصان داخلی، زنان و زایمان، ارتوپد، ارولوژی (کلیه و مجاری)، رادیولوژی، پزشک عمومی، کارشناسان مشاوره سلامت روان و بهبود تغذیه و استقرار درمانگاه سیار دندانپزشکی در مدرسه ابتدایی بوعلی در روستای سرکره انجام‌گرفت.

دکتر خویشدوست اضافه کرد: با توجه به اجرای پویش غربالگری دیابت و فشارخون بالا هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان دشتستان، با برپایی پایگاه سیار از سوی بهورزان در محل اردوی جهادی، به افرادی تا کنون موفق به دریافت خدمات این پویش نشده بودند، خدمات بهداشتی رایگان ارائه شد.

مسئول گروه جهادی جانباز شهید مختار اعمایی برازجانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: اردوی جهادگران سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان و با همکاری فرمانداری شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید گنجی، کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت، بخشداری بخش مرکزی، حوزه نجف اشرف و حوزه فاطمه زهرا خواهران، هلال‌احمر، بهزیستی و دهیاری و شورای اسلامی روستای ننیزک، بنداروز، سرکره، ابوالفیروز، حسن‌آباد و گندم ریز برگزار شده است.

قیصر ترک زاده افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی تا قبل از پایان سال به تمامی مردم روستا‌های کم برخوردار به‌خصوص مناطق ارم و بوشکان، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر