دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۱۸۵
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: نیمی از واجدین شرایط رای در استان بوشهر بانوان هستند که این ظرفیت باید به بهترین نحو در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو به میدان آیند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "اکبر پورات" در نشست زنان حوزه معاونت سیاسی استانداری و مدیران کل خانم دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تسلیت شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها و گرامیداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: جامعه غرب زن را به عنوان یک کالا و ابزار مورد استفاده قرار می‌دهد، ولی اسلام یک نگاه عالی‌تر به مقام زن دارد و به زن هویت و ارزش می‌دهد.

وی افزود: یکی از امتیازاتی که در کشور عزیزمان داریم نهاد خانواده است که فرصت ارزشمندی است و اگر از آن حفاظت نشود دچار مشکل خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: زنان در جمهوری اسلامی متاثر از آرمان‌ها و آموزه‌های دینی از جایگاه برجسته‌ای برخوردار هستند و بعد از انقلاب نوع نگاهی که به زنان می‌شود بسیار متفاوت از زمان قبل انقلاب است.

پورات عنوان کرد: اکنون زنان در تمامی عرصه‌های نظام پای کار هستند و نقش مهمی ایفاء می‌کنند و علاوه بر حفظ نهاد خانواده در بسیاری از بخش‌های کلان مدیریت کشوری نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: زنان در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند همسر و فرزندان خود را ترغیب کنند و با جهاد تبیین و اطلاع رسانی نقش بسزایی در انتخابات آتی داشته باشند.

پورات عنوان کرد: بانوان تاثیرگذار استان بوشهر برای مشارکت حداکثری به عنوان یک هادی یا جهادگر تبیین کننده باشند و از اقشار در حضور خودشان برای حضور و فعالیت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر