پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۹۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از توقیف یک دستگاه خودرو سرقتی پراید و دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسن غضنفری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی سرقت یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان کنگان، با اعلام مرکز کنترل استان و پایش تصویری دوربین‌های جاده‌های مشخص شد خودروی پراید سرقتی به سمت شهرستان گناوه در حال حرکت است.

وی افزود: در اجرای طرح مهار، گروهی از کاراگاهان پلیس آگاهی، یگان امداد و فرماندهی بخش ریگ و پاسگاه انتظامی گوابین به صورت محسوس و نامحسوس تمام مسیر‌های ورودی و خروجی جاده ساحلی به سمت بندر ریگ را زیر نظر و پایش قرار دادند و در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و دستور ایست صادر شد که راننده خودرو توجه‌ای به آن نکرد و اقدام به فرار با حرکات مخاطره‌آمیز کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر متوقف و راننده دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی گفت: خودرو به مالک بازگردانده و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عضنفری یادآور شد: مالکان خودرو‌ها باید با تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان از وقوع سرقت پیشگیری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر