پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۱۵
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: تعداد ۱۰هزارو ۵۰۰ نفر برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم واجد شرایط رای اولی هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صالح رحیمی روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان بوشهر اظهار کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه نشست‌های تبیینی با حضور اعضای اصناف، سمن‌ها، رای اولی، احزاب و گروه‌های سیاسی در دستور کارقرار گرفته است.

وی با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات با رویکرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت افزود: با این رویکرد تلاش می‌شود انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری در این حوزه انتخابیه برگزار شود.

رحیمی ادامه داد: ۲۴۹ شعبه اخذ رای برای این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با حضور یکهزار نفر عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

فرماندار بوشهر یادآور شد: از این تعداد ۱۱۴ شعبه در بوشهر، ۲۰ شعبه در چغادک، ۱۱ شعبه در خارگ، ۷۱ شعبه در گناوه و ۳۳ شعبه در دیلم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات اضافه کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به این نظام است.

رحیمی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان اظهار داشت: انجام حرکت‌های تروریستی و متوسل شدن به کشتار زنان و کودکان بی گناه دشمن از روی استیصال و ناتوانی است.

وی افزود: هرچند تا دیروز برخی از کشور‌ها به دنبال گفتمان سازش با اسرائیل و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی بودند، اما عملیات طوفان الاقصی شیرازه و گفتمان سازش را برهم زد و امروز جنگ به قلب تل آویو رفته و این همان موفقیت خط مقاومت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر