شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۴۲۴
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان از دهیاران روستا‌های شهرستان خواست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح روستا‌های این شهرستان فعال کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار کرد: با توجه به اینکه دستور ساخت ۲ هزار واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان تنگستان صادره شده است، دهیاران با عزمی راسخ در جهت همکاری و همراهی بنیاد مسکن تلاش لازم را داشته باشند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه درصد مقاوم سازی در شهرستان از ۵۳ به ۶۳ افزایش یافته تصریح کرد: در حوزه مقاوم سازی منازل مسکونی در روستا‌های بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داد شده که باید دهیاران درجهت جذب سهمیه روستا‌های خودم اقدام لازم داشته باشند

وی اضافه کرد: لازم است دهیاران به عنوان متولی مقاوم سازی در روستا‌های شهرستان طی ۳۰ روز گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند.

لطفی با اشاره به اینکه جواب استعلام احداث منزل مسکونی در روستا‌ها در کوتاه‌ترین زمان باید داده شود بیان کرد: نباید مردم تحت هیچ شرایطی جهت جواب استعلام توسط مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان معطل بمانند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه کارشناسان بنیاد مسکن در دهیاری‌ها مستقر شوند، یادآور شد: دهیاران باید افرادی که متقاضی هستند در سطح روستا‌های شهرستان شناسایی و جهت احداث منزل مسکونی به بنیاد مسکن بر اساس زمان بندی اعلام شده اقدام کنند.

وی از دهیاران روستا‌های شهرستان خواست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در سطح روستا‌های شهرستان فعال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر